Jak rezerwować?

Cieszymy się, że chcesz pojechać z nami na wycieczkę!

Od wędrowania z nami po najpiękniejszych górskich szlakach dzielą Cię jedynie trzy małe kroczki.

Pierwszy – Rezerwacja. Drugi – potwierdzenie rezerwacji za pomocą wypełnienia i odesłania Umowy-Zgłoszenia na wyjazd High Away i wpłaty zaliczki. Trzeci – opłata za imprezę na trzy tygodnie przed imprezą.

Tutaj zamieszczamy mały przewodnik po sposobach rezerwacji i opłaty za wycieczkę z High Away.

Rezerwacja

Żeby wstępnie zarezerwować miejsce na jednej z naszej wyprawie:

  1. Skorzystaj z jednego z formularzy kontaktowych na naszej stronie internetowej. Podeślij nam imię, nazwisko, datę urodzenia, adres do korespondencji, telefon oraz e-mail. Odpiszemy i przyślemy Umowę-Zgłoszenie.
  2. Wyślij nam e-mail na adres high.away.travel@gmail.com. Podeślij nam imię, nazwisko, datę urodzenia, adres do korespondencji, telefon oraz e-mail. Odpiszemy i przyślemy umowę-zgłoszenie.
  3. Zadzwoń do nas na numer +48 500 044 198. Przy rozmowie poprosimy o imię, nazwisko, datę urodzenia, adres do korespondencji, telefon oraz e-mail. Następnie przyślemy umowę-zgłoszenie.

Potwierdzenie rezerwacji

Po otrzymaniu dokumentu Umowy-Zgłoszenia na wycieczkę High Away prosimy o wydrukowanie jej, przeczytanie Ogólnych Warunków Uczestnictwa, podpisanie i odesłanie do nas pocztą tradycyjną.

Można też odesłać skany dokumentów lub ich wyraźne zdjęcie na nasz e-mail: high.away.travel@gmail.com.

Rezerwacja jest potwierdzona ostatecznie po wpłacie zaliczki wynoszącej 500 zł na konto Nestbank 56 1870 1045 2078 1026 2136 0001

Wpłata

Na trzy tygodnie przed imprezą prosimy o wpłatę całej kwoty na konto Nestbank Nestbank 56 1870 1045 2078 1026 2136 0001.

Każdy uczestnik otrzyma od nas e-mail z biuletynem informacyjnym dotyczącym wyjazdu, a w nim: co ze sobą zabrać, informacje praktyczne o wyjeździe i kraju do którego jedziemy, adresy placówek dyplomatycznych, mini-rozmówki, informacje krajoznawcze o odwiedzanych górach oraz garść ciekawostek.